درسهای من

ادب خرجی ندارد ولی همه چیز را خریداری می کند : لاوی متناجیر

درسهای من

ادب خرجی ندارد ولی همه چیز را خریداری می کند : لاوی متناجیر

با سلام  و عرض ادب خدمت شما استاد محترم
بنده محمداسماعیل افشاری هستم ، دانشجوی شما (سال 90) درس مدارهای الکتریکی .
در حال حاضر مشغول گرفتن مدرک مهندسی برق در دانشگاه آزاد سمیرم هستم وبه تازگی موفق به تألیف کتابی با عنوان آموزش گام به گام برقکاری ساختمان به زبان ساده شده ام . این کتاب مخصوص کار در بازار برق ساختمان می باشد ومطالب آن به زبان بازاری ومطابق با استاندارد و آن چیزیست که امروزه در عمل اتفاق می افتد
این کتاب به تازگی وارد بازار شده است و می خواستم خواهش کنم این کتاب را در مراکزی که با آنها در ارتباط هستید و در کلاس های خود معرفی کنید و در صورت امکان اسم کتاب را در وبلاگ خود نیز معرفی کنید.
خرید این کتاب از طریق وبلاگم امکان پذیر است
باتشکر.
www.sgama.blogfa.com